نوشته شده توسط : رضا

در اینجا خود را به بقیه نشان دهید





:: بازدید از این مطلب : 744
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar15.jpg
farzadstar در تاریخ : 1389/11/18/1 - - گفته است :
سلام اقا رضا من بانهایت خوشحالی لینکت کردم. من تبلیغ کردن تو وبلاگ رو بلد نیستم خوشحال می شم یادم بدی.

/weblog/file/img/m.jpg
hosein888 در تاریخ : 1389/11/17/0 - - گفته است :
رضا جان یه کدهایی هست وارد بعضی وب ها میشی یه صفحه سیاه میاد میگه رو بنر کلیک کن تا صفحه باز بشه میتونی برام گیرش بیاری

/weblog/file/img/m.jpg
hosein888 در تاریخ : 1389/11/17/0 - - گفته است :
سلام داش خیلی چاکریم ممنون ار مرامت خدایی هر روز میام رو بنرت کلیک می کنم خیلی اقایی تو هم تونستی بیا رو بنر من هم کلیک کن ما مخلصیم کاری داشتی در خدمتم
حسین

/weblog/file/img/m.jpg
farzadstar در تاریخ : 1389/11/17/0 - - گفته است :
سلام من فرزاد استار هستم وبلاگت جالبه لطفا شرایط تبلیغات رو بیا وبگو (تو بخش نظرات) راستی اگر خواستید من رو لینک کنید من هم شما رولینک می کنم منتظر خبرتم

/weblog/file/img/m.jpg
hosein888 در تاریخ : 1389/11/16/6 - - گفته است :
سلام خوبی وبت خوبه به منم سر بزن خواستی منوبا نام
بهترین پاتوق همیشگی
بلینک . اطلاع بده لینکت کنم

راستی خدایی اومدی تو وبم رو بنر تبلیغاتی اول صفحه کلیک کن ممنون
اگر خواستی از وبت پول در بیاری بگو
حسین
خدایی یادت نره کلیک کنی خیلی چاکریم ممنون
خدایی اومدی بیا کلیک کن منم برای شما کلیک کردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: